Skip to content

Uw onderhoudspartner

De schilder opnieuw uitgevonden

Stel: je bedrijf bestaat al decennia lang en heeft een behoorlijke reputatie opgebouwd. Maar je ziet dat de markt om je heen verandert, wat nieuwe kansen oplevert. Zie dat grote algemeen goed dan maar eens in beweging te krijgen… Dat vraagt om grof geschut! En dat trekken we graag voor je uit ons arsenaal. Zo deden we dat voor Uw Onderhoudspartner Lenferink.

klant
Uw Onderhoudspartner
-
project
Re-branding

expertises

De blik vooruit

2018 was het jaar van een nieuwe koers. Schilderwerken Lenferink Heino werd Uw onderhoudspartner Lenferink. En aan deze transitie mocht Advice een bijdrage leveren. Omdat een nieuwe koers vraagt om een goed verhaal en een baanbrekende uitstraling. Wij vertaalden strategie naar identiteit: Een naam, een storyline, een pay-off en wervende middelen. Om te beginnen voor de lancering: Een blik vooruit… letterlijk…

'Inhoudelijk houdt de koerswijziging in dat ‘achter de vraag aan werken’ niet meer past in de tijdgeest. Omdat het op deze manier onmogelijk is om boven de vraag uit te stijgen.'

Uwonderhoud_blik
Uwonderhoud_logo

‘Meer van uw bezit’ en ‘meer van uw beheer’

De ultieme meerwaarde die een onderhoudspartner kan bieden is de garantie dat je vastgoed altijd in een perfecte staat verkeert. Vooraf gepland. Onderhoud volgens een plan dus. Een vakkundig verhaal dat Advice kortweg verwoordde als: Uw onderhoudspartner Lenferink maakt meer van uw bezit en meer van uw beheer.

Daar bouwden we een merk omheen. Een merk dat geen stand houdt als er geen bewijs wordt geleverd, by the way; Prachtig om te zien hoe deze jongens alles op alles zetten om hun belofte waar te maken.

Online magneet

De keuze om alleen nog maar meerjarig onderhoud aan te bieden en alles wat daarbij komt kijken, wordt stevig ondersteund en gefaciliteerd op de website. Zowel qua structuur als inhoudelijk.

Dat het op de zakelijke markt draait om innige partnerschappen en ketensamenwerking, wordt onderbouwd in de kennisblogs, waar het uitgesproken kennislevel van de mannen pas echt tot hun recht komt. Hiermee wordt waardevolle content gecreëerd en worden bezoekers met horden tegelijk naar de website geleid ;-).

Uwonderhoud-mobiel
Uwonderhoud_adv
Uwonderhoud-wagen

Wie niet praat, wordt niet gehoord...

Echt in de picture blijven, doe je door een continue communicatiestroom op gang te houden. Met regelmaat je positie te claimen. Vertellen waar je goed in bent. Eens wat tips en tricks weggeven en kennis delen. Bijvoorbeeld op social media. Zo komt je merk pas echt tot leven en ben jij de eerste die gebeld wordt als het ijzer heet is!

Uwonderhoud_social

Heb jij ook behoefte aan een succesverhaal?

Uwonderhoud_wagen_bob